Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.11.2010 18:36 - Кръстопът на надеждата
Автор: emilnikolov Категория: Лични дневници   
Прочетен: 884 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 23.11.2010 13:42


Слънцето ме галеше, когато се събудих. Стаята ми бе огряна от светлината на придошлия ден. Сърцето ми беше разбито. Предната вечер се бях скарал с най-добрата си приятелка, не исках това да става. Искаше ми се тя да беше ме разбрала правилно, но уви не стана така. Нито на нея, нито на мен ни беше нужно да се скарваме. Вината беше изцяло моя, в момент на афект и казах неща, които не исках. Сега ми се иска да не бях и ги казвал, но казана дума хвърлен камък.
Трябваше да отивам на училище. Времето бързаше за някъде. На училище отбелязах успехи. Получих шестица по математика, а това не беше лесно, тъй като учех в математическа гимназия. Изискванията по математика бяха високи, но аз успявах да се преборя с тях. Математиката е важен предмет, защото ще продължа образованието си с нея. На училище бях отнесен, случката от снощи не ми даваше мир. На момичето и се извиних, но някак и това не помагаше. Как да оправя нещата? Въпрос, който не ме оставяше сам.
Прибрах се изморен. Имах девет часа. Пуснах си компютъра и видях, че някой ми е писал във фейсбук. Прочетох съобщението. Беше момичето, най- добрата ми приятелка. Беше ми написала да не и пиша, защото и без това не ги чете нещата, които бях написал. Почувствах се малко странно, защото се опитвах да и пиша, теми които са интересни и актуални. Мислех си дали не иска да си го върне и за това да ми го е написала. Един вид гледай си работата и ме остави намира. Може би беше така. Сърцето ми почувства остра болка при мисълта, че това може да е така. Защо приятелството се гради трудно, а се разваля толкова лесно.
Имах нужда да се разсея. Излязох навън да се разходя. Не бях в насторение да виждам когото и да било. Болката ме убиваше. В един момент се сетих за църквата.
Отидох, разбирам своята вина и трябваше да намеря начин да оправя нещата. Влязох в църквата и се помолих, не за мен, не за роднини а за нея. Дано да ме разбере. Някак ми олекна, помислих малко и като излязох вече имах идея как да оправя нещата. Не знам дали тя щеше да проработи, но нищо не губя ако пробвам.
Човека за мен е толкова скъп. Не искам само заради една дреболия да сложим край. Това нямаше да е правилното решение. Трябва да почна с извинението и с идеята, която ми беше наум.
 



Тагове:   училище,   Надеждата,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: emilnikolov
Категория: Лични дневници
Прочетен: 242792
Постинги: 108
Коментари: 60
Гласове: 161
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930